nytt på gamla väggar


Idag kom mina tapetprover från Måleributiken i Alvik! Ååh vad fina. Vissa mer än andra. En av dem ville jag direkt beställa mer av och smälla upp i varje rum i vårt fiktiva framtidshus med världens största kök och trädgård. Fast tapeten skulle vara i alla andra rum än där förstås. I köket tänkte jag måla. Cerise kanske? Eller senapsblått.

Men just nu bor vi ju i lägenheten med kissgula väggar vilket gör att tapeterna räddar lite här och nu med faktiskt. Man får ju inte vara dum, för då blir man avdelningschef på Domus i Norrköping.




Pasadena finns med. Och Oregon. Såklart.





Om jag inte redan var gift så skulle jag ha gift mig med den här tapeten. Vilket riksdagsparti är för polygami?





Hej, jag matchar både spegel och överkast. Som om Ernst hade varit här.





Den här sockersöta tapeten ska upp på toaväggen men jag måste köpa lite kludd först. Kludd. Kludd? Vad konstigt det lät?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0