najponsoop


Hela helgen gick åt till min magsjuka som bara kom helt plötsligt i fredags morse. Känner nu att magen är lite sisådär av att ha varit tom, den är ju så kinkig. Måste alltid klaga så fort något ändras liksom. Även om jag har daltat med både nyponsoppa och fruktsoppa. 

I slutet av veckan åker jag till Campitello i Italien för skidåkning med mamma. Det ska bli skönt, och jag är så glad att jag fick vara sjuk nu innan istället.

Men, detta innebär att massor av grejor nu måste bli gjorda. Dessutom har jag inget vidare roligt att skriva. Så det får bli paus härinne de närmaste två veckorna.

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas du återhämtar dig snabbt från magsjukan, alltid tråkigt!

Och ha det toppen i Italien, jag och Elle-bus är inte alls avundjsuka...bara lite...;) Hälsa mamma Eva!

2011-03-14 @ 12:10:18
Postat av: Emma

...saknar dina blogginlägg...hoppas på att få läsa mer snart och att du haft det skönt med skidåkningen.



KRAM pådej!

/E

2011-03-28 @ 22:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0