en kväll med plin blir alltid fin


Jag sitter här och funderar över om Ashley tyckte att jag var lite väl petig som rättade hennes bloggnamn till "guld i mund" med den gamla stavningen, istället för mun. Hon som var så stolt över att ens kunna döpa sin blogg till något på svenska. Vad tror ni?

För övrigt har detta varit en väldigt produktiv dag. Har fått mycket skrivet och ivägskickat och haft givande intervjuer. Well done you!

Och som om dagen inte varit bra nog toppas den ikväll av besök från....


Plin!!




På promenad i Köpenhamn för snart två år sedan. Lena, Karin, Plin.


Och en påse lösgodis. Inte att förglömma.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag blev otroligt lättad när jag såg det på hennes blogg. Om inte du hade gjort det så skulle jag.

Pöss

2011-03-04 @ 20:50:45
URL: http://upontheroof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0