vad är du för en filur?


Wow, ni måste gå in och kolla det här! Myers-Briggs har tagit fram sexton olika personlighetstyper uppbyggda utifrån åtta olika variabler som tillsammans beskriver en viss personlighet. Det kostar egentligen att göra deras test och få en "diagnos" men jag läste bara igenom de olika och hittade den som beskrev mig bäst. Nästan lite läskigt hur det passade in!

När du har hittat den som beskriver dig bäst, klicka då uppe vid Introduction och vidare till The 8 preferences, de beskriver vad bokstäverna i din kombination står för. Till exempel så passade jag bäst in på personlighetstyp ENFJ, där E står för "the need to talk things trough" och J står för "loves routine and to-do lists". Jag sa ju att det var läskigt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0