ny bloggportal?


Ja, nu blev jag ju sugen på att byta till Wordpress efter tips från Emma. Men tydligen är bloggnamnet savetheday redan upptaget av någon som förstås lutar åt "fånga-dagen"-temat. Lite fånigt tycker jag som inte alls hade den tanken med mitt namn. Så det får bli ett helt nytt. Namn alltså. Inte för att ägaren till wordpress-bloggen är fånig utan för att det är upptaget. Eller både och.

Idag paddlade jag och Karin kajak runt Kungsholmen. Det var galen motvind på Norr Mälarstrandssidan, men när vi väl hade fått i oss en korv vid Stadshuskajen och kom in i Karlbergskanalen var det rena pensionärspaddlingen med grönska långt ner i vattnet och annat fint att fästa ögonen på. Varför ger man sig inte ut oftare och ser staden från vattnet? Den är så vacker!! Tips tips, om ni ska paddla, gör det från Pampas Marina på Point65 Kayak Center, helt humana priser och supertrevlig personal.

Eftermiddagen spenderades framför datorn med jobb medan regnet piskade på rutan. Jag fick mig även en timmes sömn på soffan inför jobbpasset inatt, och nu är det nog dags att packa pappas kappsäck innan jag beger mig iväg till den gamla stadsdelen där allt händer.

Nytt bloggnamn var det ja... Får funderas på inatt. Hej svejs.



Kommentarer
Postat av: Linda

don'tsavetheday, eller savetheday2.

Jag förstår din besvikelse, och vem vet: personen bakom wordpress-bloggen kanske visst är fånig? Döfånig säkert.

2011-08-15 @ 19:54:18
URL: http://duger.se
Postat av: Rebecka

Ja precis det där med bloggportaler är klurigt..har också hört att wordpress ska vara mkt bättre! Men går det att flytta bloggen med alla inlägg, vet du det? pussss. ps nu har sommaren gått..och vi har fortf inte setts! jag skyller lika mycket på mig som på dig :);)

2011-08-15 @ 21:04:42
Postat av: Mia

Jag kajakade också igår för första gången. Överlevde gjorde jag med :)

2011-08-16 @ 21:52:31
Postat av: sara

mia: visst är det härligt! även om armarna trillar av efteråt...

2011-08-17 @ 10:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0