hold your horses, än är det sommar


Kvällspromenaden luktade äppelträd och tvätt på tork. Det var nästan så att jag ville läsa högt ur något av Nils Ferlin för brommaborna. Inte för att han var så glad förstås. De som säger att hösten är här (bl a jag häromdan) misstar sig, vi är ju bara i mitten av augusti! Sommaren är lång, inte kort.

Så fort maken fick nys om planerna på en ny bloggportal började det pirra i den delen av hans hjärna som alltid pirrar igång så fort det finns ett projekt. Som på något sätt har med teknik att göra. Pirr pirr. Det var tydligen något om att koppla ihop vår domän med Wordpress. Den som lever får se. Fördelen med det är att jag inte behöver komma på ett nytt bloggnamn (men tack ändå Linda för förslagen! ;) )


Nöjen

Att nöjen är högst relativa
jag lärde mej tidigt förstå.
I Nykroppa mente man så:
- Vi har en och annan begravning
och tåget, att titta på.

Nils Ferlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0