hit the road jack


Idag skriver jag. Känns skönt, det är ju det här jag ska göra. Så enkelt är det. Och så svårt är det.

Nästa vecka tar jag tag i deklarationen. Siffrorna och jag SKA bli kompisar. Jodå. Byråkratnojan tänker jag bara behålla som en avlägsen bekant dock. En sån som man bara hör av sig till när man måste måste.

Helgen blir lugn. Ikväll åker vi ut med ungdomsgruppen till Upplands Väsby, ja tänk så långt. Men det ska nog gå det med. Imorgon blir det förmodligen häng här, efter en lååång och skööön sovmorgon med senaste avsnittet av TBBT. Lördagstradition.

På söndag kyrkan efter lunch hos finaste familjen M.

Förresten, för att uppdatera er på Emmerdale, nu är Jack död också. Väldigt många som dör just nu. Ni antecknar väl? Det fräcka är att han som spelar Jack har själv varit död sedan 2008, hur får ni det att gå ihop BBC? Jomen vi skickar karaktären på en väldigt lång semester till Spanien, och sen dör han där två år senare. Såklart ni gör.





Kommentarer
Postat av: Susanne

Du måste verkligen börja göra nåt annat på dagarna än att titta på Emmerdale-borna!!! Det kan bara inte vara nyttigt...

2011-04-10 @ 10:53:40
Postat av: sara

jag gör väldigt mycket annat också, men man kan ju inte bara överge emmerdale sådär. vem ska då hålla koll på vad de gör? :)

2011-04-15 @ 08:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0