intärvjuuuu


Den här fantastiska bloggerskan insåg nog inte hur extrempassande hennes inlägg var på min onsdag. Snart ska jag stappla iväg på intervju men just nu sitter jag mest och försöker pula ihop hur jag kan verka så kreativ och uppfinningsrik som möjligt inför de där människorna. Men jag kommer inte så långt.

Jag tror att jag helt enkelt bara ska fokusera på allt roligt jag skulle kunna hitta på när intervjun är klar, för att belöna mig själv. Rent slumpmässigt hamna på Götgatan kanske där det av en händelse finns många trevliga klädbutiker. Tänka sig.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hur gick intervjun?

2010-10-06 @ 17:47:44
Postat av: sara

den gick finfint! över all förväntan faktiskt! om allt går vägen kanske jag snart skriver här: http://www.industrinyheter.se/



hohoo :)

ingen bebis än??

2010-10-06 @ 22:09:53
Postat av: Susanne

Industrinyheter låter som en utmärkt arbetsplats tycker jag :)

Ingen bebis, varje kväll luras den med att komma men än så länge har det inte stämt...envisa unge...

2010-10-07 @ 08:54:00
Postat av: sara

visst gör det?? :) om man ska vara riktigt noga kommer jag förmodligen mest skriva artiklar åt deras tryckta tidning, nordisk industri, men vem förstår skillnaden liksom ;)

haha, bebis har humor och vilja! varje gång du inte har uppdaterat på facebook på ett tag tror jag att ni är på sjukhuset :)

2010-10-07 @ 10:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0