byråkratbebisar


Idag lyssnar jag på Rachael Yamagata och bankar in svar på instuderingsfrågor till tentan. Wikipedia är ett bra komplement när boken är så skrattretande byråkratspråkig att jag får ont i skrattmusklerna bara av att titta på den. Den är dessutom belönad med ett pedagogiskt pris. Aj, sluta, min mage pallar inte mer.

Nästa vecka blir bebisvecka. Först får jag hänga med Celine och hennes mamma och storebror. Till helgen blir det träff med Elvin och hans föräldrar. Mysigt!

Men först ska tentan skrivas. Ikväll tänkte jag ladda upp med ett bad och en box Gilmore. För er oinvigda är det alltså inget lådvin utan en teveserie där vissa är så smarta att jag tänker att det kanske smittar av sig på mig?


För att höra Lorelais Bart-imitation håll ut i två minuter ;)





Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi längtar efter att ni kommer på besök :) i helgen ska vi träffa morbror och moster för första gången, spännande!

2010-10-21 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0