tim


Lite då och då hittar jag och Daniel något som vi faller för helt och genast vill se massor av. Jag tror det började med serien Heroes som vi kunde se avsnitt av långt in på nätterna. Detta följdes av Top Gear, Gilmore Girls (här hävdar D bestämt att han såg serien mot sin vilja och att det som blänkte i ögonvrån under sista avsnittet endast var en synvilla), Jim's World (ja rätt töntig vi vet) och Flight of the conchords. Vår senaste förälskelse är den amerikanske komikern Tim Hawkins. Han har oftast riktigt bra poänger.   









Hilarious. For sure. Även för er som tycker kristna saker är läskiga :P



Kommentarer
Postat av: G

D kan vända sig till mig när han vill snacka om sina känslor för GG, helt konfidentiellt.



Nu tycker jag lite synd om de som inte fick hänga med på översvämningskryssningen.

2010-10-16 @ 23:10:56
URL: http://kvartvertio.wordpress.com
Postat av: Annapanna

Haha! Den om Noas ark var rolig!

2010-10-20 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0