"ingen likör på söndagar"


Jag har fått presenter!! Bästaste Ash och Karin var på Åland hela helgen och när de kom tillbaka fick jag två paket. Vilka snälla vänner jag har.



Grekisk ost och kaffelikör. Lyxigt!




Jag får sån sommarfeeling av de här bilderna





För övrigt är planen att starta ett sockerfritt liv. Och som vi alla vet börjar en start med att något slutar. Förslagsvis en vecka. Som idag. Det betyder alltså att mitt sockerfria liv startar från och med imorgon måndag. Men det är klart, även månadsskiftet funkar ju. Jag är flexibel.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Sockerfritt liv låter tråkigt tycker jag, va flexibel och skippa hela idén vet jag! ;)

Elvin hälsar till tant Sara!

2010-10-18 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0