hösten är orange


Här sitter jag med en kopp chaite och lyssnar på Ben E King (haha, det känns nästan som om jag borde lägga till att jag sitter i en länsfåtölj med lite chica konjaksfläckar..). Fick en kalldusch igår när jag insåg att jag helt hade glömt bort en deadline för skolinlämning tillika sjabblat bort vad min uppgift i det hela var. Sorry kära kurskamrater. Det är mycket nu.

MEN det går ju faktiskt ganska bra nu också. Intervjun var helrätt, nu håller jag tummarna för att hjärnsubstansen håller sig på plats och att kalendern låter bli att dubbelboka sig så att jag hinner med allt. Min disträa sida får gärna ta semester också. Så att min seriösa, ytterst intelligenta och kapabla sida får komma fram, den har sannerligen legat på underdogplatsen för länge nu.

Efter några hektiska kvällar får det bli en stanna-inne-kväll ikväll med fotbad och kanske lite ont-i-tån-choklad... Men först, ut i regnet för redovisning där uppgiften blir att flumma så mycket som möjligt för att inte röja vår bluff. Det kan bli...intressant.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får nog jobba lite på den där disträa sidan...kan bli jobbigt när man börjar glömma allt hit och dit hela tiden :)

En bebis med humor och vilja säger du, ja vilja lär den nog ha iaf! Gissar på att den har stora fötter som sin morbror också...

2010-10-07 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0