hektiskt


Ett megastort HURRA HURRA HURRAAAA till den allra trognaste av mina bloggläsare, som den 9 oktober födde en liten söt son! Stort grattis till familjen Milton/Vallin och bra jobbat Susen! Snart får jag åka ner till Habo och snusa in lite babylukt.

Under förra veckan gick vårt sociala liv på högvarv. Söndagskvällen spenderades på Falafelkungen med allehanda folk, måndagskvällen var filmkväll här, tisdag planerade vi ungdomsschemat för hösten med Ashley, onsdag var husgrupp, torsdag vilade vi, fredag träffade jag först mina kära systrar Pauline och Emma och sen var det charader med ungdomarna (jag är förövrigt grym på att gestalta en urkramad apelsin), lördag var det ledardag hela dagen för att avslutas med middag ute i Hökarängen. Söndag, ja då vilade vi. Helga vilodagen, jodå.

Så denna veckan kanske skolan ska få en ärlig chans? Det är ju trots allt tenta nästa vecka. Och deadline för c-uppsatsens PM på torsdag. Det här kräver nog choklad.




Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så BRAA! Klart det kommer att gå bra! :-)

kram/E

2010-10-11 @ 13:40:25
Postat av: karin

choklad är det enda rätta! å massa kramar förstås :P är tacksam att jag får stjäla så mycket av din tid, för du är så underbar att hänga med! å jag vet en sak...ditt PM kommer då gallant...som en dans på rosor, eller färgsprakande höstlöv kanske är mer årtidsadekvat ;) love you!

2010-10-12 @ 00:03:52
Postat av: Susanne

En babysnusande Sara är så välkommen så! :)

2010-10-14 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0