ett litet steg för datorn, ett stort steg för uppsatsen


Om man börjar föra loggbok över allt man gör känner man sig till slut vansinnigt effektiv. Om man loggar varje liten sketsak då alltså.

Jag fick ingen reda i mina anteckningar om uppsatsen, men så kom jag på att det enda stället jag har riktig ordning, det är på min dator. Nästan lite tvångssyndromstema på mina kategorier på mailen, bland dokument och bilder (eller vad sägs om mappen "miljöer" med underkategori "hemma"). Så därför finns nu, under skolan --> ht10 --> uppsatsen ett dokument som heter logg.

Så simpelt var det. 




Kommentarer
Postat av: Lisanne

haha de där e så jag....man känner sig så stolt om allt jobb man gör omkring de..har mappar som heter referenser, uppsatser, upplägg, drafts osv. Men själva de som ska göras görs inte...o tiden bara tickar iväg...så där sitter man med en massa mappar o en uppsats som består utav två meningar :P

P.S gillar din blogg :D

2010-10-28 @ 00:27:58
Postat av: sara

jag veeet, tiden tickar alltid väldigt snabbt av nån konstig anledning :) tack lislis, hoppas allt är bra! kraaam

2010-11-01 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0