fri helg / frihelg


Är ju inte helt haj på hur man gör en sån där bild av en sida på nätet, aah ni förstår va? Såå jag slänger in en länk.

Vädret kommer alltså suga större delen av helgen och maken ska jobba - någon som har nåt kul på gång? Kommer tillbaka till Stockholm lördag vid middagstid. 


Hmm, kanske man skulle ta tag i alla papper som ligger och skräpar, sortera in dem i fina pärmar och så. Eller fundera ut bra frilansjobb och försöka sälja in dem. Eller se massa bra filmer som jag aldrig hinner se. Eller se om bra filmer som jag alltid säger att jag vill se om. Eller bläddra igenom alla Illustrerad Vetenskap som jag har lånat av brorsan. Eller förbereda för det grymma seminariet som jag och Pernilla ska hålla på lägret. Eller fundera ut massa roliga yrkesval och sedan kolla hur man kan läsa till dem. Eller dansa the happydance för mitt g på tentan. 

Nä nu blev jag stressad...



  



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0