filmtips


Blev påmind om den här underbara filmen på husgruppen häromdan. En film man blir glad av. Och så får man lite ont i hjärtat.




Igår kastade jag min to-do-lista eftersom den bara ger mig psykbryt (ok, jag vände på blocket och la ner det i en låda..). Istället hade jag tema jag-är-ledig-och-ska-bara-njuta-av-det med kort löpsväng, fotbad, hårinpackning och godis. Jag är extremt vild av mig.

Det har även förekommit allmänbildning och kultur, med en kvällspromenad kring Åkeshovs arboretum (vi läste på alla skyltar) och ett besök på Fotografiska (måste lära mig systemkameran på riktigt). Gå dit!

Idag är det svensk sommar ute - regnblöt asfalt, semesterpackade bilar och sådär halvkallt så man kan slappa i shorts och luvtröja.

I helgen är det "Love Stockholm", även om jag håller med Anette Kullenberg - vad är det för fel på vårt fina ord kärlek?





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lovely!!!

Vilken bra husgrupp vi har som pratar om så här braiga filmer!

(Bra att du la ner listan:))

2010-06-18 @ 10:50:25
Postat av: sara

japp, en väldigt vettig husgrupp :) haha, ja den ligger i lådan iaf, litet framsteg. vågade mig inte på att elda upp den...

2010-06-18 @ 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0