donna reed säger sitt



Nu var det alldeles för längesen Lorelai fick säga sitt. Eller Rory för att vara exakt (även om hon också heter Lorelai...). Lite långt klipp men de ger sig på hela kvinna-man-grejen där Rory vänder det till en kul grej. Och Dean är lite trög. Början är roligast om man inte orkar se hela.


Man ska aldrig tro på väderleksrapporter. Idag skiner solen, inget sunkväder i sikte. Gött! Men också lite förvirrande eftersom jag bara planerat inomhusaktiviteter, och eftersom jag inte är överflexibel blir det nog rensning av garderoben trots solsken.

Varför känner man sig alltid kiminell när man inte "passar på att vara ute när solen för en gång skull är framme"?? Det är lite som att afrikanerna borde "passa på att gå med paraply när det för en gång skull regnar".




Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag skäms...jag såg ju det här avsnittet på tv idag...jag gillar ju inte ens lorelei med vänner...skyller på tillfällig gravid sinnesförvirring! ;)

2010-06-13 @ 18:36:42
Postat av: sara

hihihi, behåll denna kloka sinnesförvirring ;)

2010-06-13 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0