you've got mail


Det låg ett mail till mig i inkorgen på receptionsdatorn.

"To Sara, who speaks 6 languages, and likes French much more than Spanish. If you ever desire to practice your German, or just want a contact in the USA, my email is ****. Your recent American guest in room 28."

Haha, sött. Han kan gärna få tro att jag pratar alla sex språk, speciellt latin. Det känns elakt att jag inte ens kan minnas vilken gäst det var. Jag brukar ha koll på ansikten. Lite creepy att han kunde mitt namn, det står ju bara på namnskylten. Vi tar ju liksom inte gästerna i hand och presenterar oss. Bara småpratar lite ibland.

Frågan är vad jag förväntas göra med emailadressen? Jag skulle ju kunna lista den på protestlistor som ligger på nätet. Mot ekorrjakt. Klick. För kastrering av pensionärer. Klick.  


Nu väntar ännu ett avsnitt av Hem till gården. Lite action i förra avsnittet med bråk på kyrkogården. Engelsk landsbygd alltså. 

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

i love you! du skriver såna underhållande inlägg käraste du! jag tycker garanterat du ska köra på anti ekorrjaktsidén...strålande! å vad förvånad han ska bli! :)

hur är småååland då? jag kämpar mig igenom mina sista 20 jobbtimmar innan semestern...snaaart är jag på väg!

2010-07-17 @ 09:19:41
Postat av: Susanne

Hem till gården!? Kan du inte bra nöja dig med Gilmore girls ;)

2010-07-18 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0