noll koll


För att fortsätta på temat Tidernas läger kan jag tipsa om en het och välfungerande diet. Mat på stormkök och stora lass med godis ger tydligen två kilos bortfall. Skit i GI och LCHF, ut i trädgården och dra igång det alltför underskattade campingköket istället!

Idag har jag sömnbrist. Borrandet borta vid tunnelbananen is killing me. Dessutom sena och tidiga jobbpass på varandra. Detta resulterar i en kass engelska (Take the second street at the corner, then sväng...eeehh, swayne? oh turn.... erhm! Turn right! Got it?), minimi tålamod med gäster (Om det är god mat på den restaurangen jag just rekommenderade? Nej nej, det är den där de slaktar grisen framför ögonen på er och sen bara bryner runtom. Rå gris you know, aldrig ätit det?) och en mer disträ hjärna än vanligt (Fick du din rumsnyckel? Har du checkat in? Nehe, du ska åka. Bott i fem dar säger du. Jo men visst känner jag igen dig...).





       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0