givande samtal


Dialogen i Flight of the conchords är helt fantastisk. 

Jemaine och Bret står och pratar med killen med bandanan som säljer gitarrer, och Bret har precis stött på tjejen i djuraffären.  

- Jag har en flickvän.
- Nä?
- Fast hon vet inte att jag finns...
- Men du finns va?
- Ja, det gör jag.
- Förut sa ni att ni inte fanns.
- Vi finns.
- Ni sa att ni var från Neverland.
- Nya Zeeland.
- Ni sa att ni flög hit.
- I ett flygplan.

Hilarious. Inatt ska jag plöja alla teveprogram som nånsin lagts ut på nätet till allmän beskådan. Kanske inte trädgårdsprogrammen, men alla andra.

Imorgon blir det tidig bilfärd ner till Småland och ledigheten på drygt en vecka börjar. Ljuvligt.

Till sist tänkte jag skicka en hälsning till Mats och Susanne. Förlåt att jag störde er dygnsrytm. Och bebisens. Hoppas den inte sparkade alltför upprört när morsan inte fick somna. 

 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det är lugnt! Du förstår att bebis är redan ganska väluppfostrad så den sover för det mesta när jag sover, förutom typ klockan 6 på morronen...men det är ju å andra sidan då jag brukar gå upp när jag inte har semester.

2010-07-18 @ 16:06:43
Postat av: sara

smart där, med barnuppfostran redan innan förlossningen! är du förskolelärare eller? :P

2010-07-26 @ 11:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0