skjut mig


Slutsatser dragna från den här undersökningen är följande:

Området har inte tidigare blivit utforskat. På något sätt.

Insamlad data visar absolut ingenting. Endast några siffror och en totalsumma. Men summan står inte för något särskilt.

Ibland förekommer det regionala varianter av svenska i rutan eftersom olika människor talar olika varianter av sitt modersmål och människor förekommer. I rutan.


Vad den här undersökningen INTE visar är hur man blir av med halsont eller var man lite snabbt kan få tag på en paint-expert som kan rita en Sverigekarta.

Forskarlivet är hårt.


Kommentarer
Postat av: disa

härligt!!! då är vi två.

2010-12-09 @ 21:05:44
Postat av: Susanne

Är du inte klar med den där uppsatsen snart!? ;) Hoppas halsontet kryar på sig, rekomenderar gurgling med nyodex, brukar hjälpa!

2010-12-09 @ 21:14:30
Postat av: sara

bra att du bloggade lite till disa, den där bilden gav mig hjärtsnörp varje gång jag kollade in på din blogg. ska vi skjuta samtidigt, som cowboys kanske?



ne, den blir aaaldrig klar, buhuuu. jag kommer aaaldrig få tillbaks mitt liv. det är synd om mig susen. upptäckte att det var en blåsa så då kanske nyodex blir lite för elakt? jag kommer hem den 21a förresten, hinner man snusa på lille e innan julafton??



2010-12-10 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0