kan inte alla bara prata småländska


Statistik. Jaså?

Siffror. Nehe?

Sammanhang. Det med?


Fantastiskt. Verkligen.



Det är en blåsa som orsakar mitt så kallade halsont förresten. I mitt svalg. Aj. Men bara en, det var väl tur. Och det där var inte ens ironi, för för många år sen hade jag blåsor i hela halsen och munnen och DET, det var en plåga. Plus feber. Så denna lilla sketna figur tänker jag inte störas av. Istället ska jag dansa segerdans för att jag aldrig har drabbats av halsfluss (trä, trä, trä...).




Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-12-10 @ 11:44:30
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Susanne

Äsch, nyodex dödar alla bakterier, funkar nog på blåsor också ska du se!

Du hinner snussla på ellepelle innan julafton om du vill, vi har inget för oss förrän möjligtvid den 23:e, då kommer blåbert med fru nämligen :)

2010-12-10 @ 15:10:18
Postat av: sara

det är fortfarande väldigt konstigt att blåbert har en fru :)

2010-12-12 @ 14:28:29
Postat av: Susanne

Jag vet, jag kommer nog aldrig vänja mig!

2010-12-12 @ 15:04:54
Postat av: Anonym

Jag hade också en blåsa nyss! En enda liten sketen blåsa, som gjorde så sjukt ont! Kunde inte äta. Jag lider med dig! puss

2010-12-14 @ 11:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0