tom debatt


Det börjar bli tröttsamt att skriva en text om vem som har "rätt" - evolutionister eller intelligent design-förespråkare, när båda bara borde ta ett steg tillbaka och sluta kasta frukt. Eller vad de nu kastar. Dumma argument kan likaväl klassifieras  som ruttna bananer. Ingen har riktigt satt sig in i den andres ståndpunkt bra nog för att föra en rättvis debatt. Tycker jag i alla fall. Och varför ska man blanda in kreationister som om det var samma sak som id?? Jag förstår inte det här...
Nej, hua, ikväll blir det hemmagjord pizza och film. Det kan väl alla vara överens om är en bra grej? Eller måste jag stödja den åsikten på kol 14-metoden och irreducibel komplexitet? För det kan nämligen bli svårt. Tomaten kunde aldrig uppstå utan mozzarellan, och med tanke på surningsprocessen i osten så bör ett externt system ha varit den stöttande faktorn medan degen jäste... Gud vad jag är tråkig. Mitt enda sällskap är datorn och vaktmästaren som byter persienn i vårt sovrum. Även om han har tagit sex veckor på sig att komma tycker jag om honom, han är snäll. Tar av sig skorna innan han går in och småpratar om vädret. Nu står han här lite nervöst och drar i jackan och fördjupar sig i hur olika alla lägenheterna är möblerade. Eller möblade som vi säger i min familj.    

                                      
                                        Skulle de här figurerna få byta din persienn..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0