dream hack vs top model?


Har för tillfället tagit lunchpaus, annars är det uppsatsskrivning som gäller för hela dagen. Jag satsar faktiskt på att bli klar idag (inatt/vid gryningen/who knows) så kan jag ägna morgondagen åt en tradig restuppgift som jag skulle fixat i våras. Då när jag istället sprang omkring och skällde på folk. Och panikade flera gånger om dagen. Och ringde massa massa samtal. Och gav drama queen-looken och bitch-looken ett ansikte. Och undrade om det var normalt att kunna riva av lacket i hela bitar bara några timmar efter manikyren hade blivit lagd. Och kliade sönder hårbotten på grund av fyra våningar löshår. Och skrev listor på vilka listor som skulle fixas. Och packade ner bikinin. Och undrade varför färgen släppte i stora fläckar på kroppen (psoriasis var en teori, dålig spraytan var en annan). Och övade på att skrida lååååångsamt. 

Nej, jag deltog inte i Top Model. Jag höll på med sånt här:


                                 

        
Fast möjligheterna att komma med i Top Model var skyhögt stora den dagen om man jämför med idag. Det är tur att jag ska hålla mig inomhus framför datorn. De skulle älska mig på vilket Dream hack som helst.

Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0