eko i huvudet, tur att helgen är här


Får jag presentera min nya vän, Mr Wind?
   

Tänk, äntligen är den stora megabananaskursen Biologins filosofi på 15 poäng avklarad!! Det trodde jag aldrig när jag satt på kursintroduktionen och fick höra allt vi skulle göra, vecka in och vecka ut. Men med lite deadlinepress och vanlig hederlig intelligens (eller improvisation?) fixade jag det! Hurray för mig.

Visst är det konstigt, hela dagarna ploppar det upp tankar man skulle kunna skriva kilometerlånga inlägg om, men när man väl sitter här så är det eko eko eko....

Fast jag ville egentligen mest bara presentera min nya favorit, Mr Wind. En stilig karl. Och Ahmeds cykel som vi stötte på häromdagen. Trevlig helg hörni. 


                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0