dagens


Dagens tjuvlyssning
Tjej i telefonen på tunnelbanan:
- Ja, alltså jag ska bygga om matrummet till en garderob...jaa, men jag typ äter ju aldrig liksom och har ju massa kläder som bara ligger!!

Haha, ja tänk vad bra, då blir hon ju både smal OCH välklädd!  

Dagens nostalgitripp
Det måste banne mig vara The Corrs. Tänk vad mycket bra de gav ut efter att jag vandrade vidare i idoldjungeln. Vilket annat popband vågar göra en skiva där en del av låtarna är rena stråkarrangemang och sen slänga in en cover på All I have to do is dream och Ruby Tuesday?? Nej, just det. Lite som dagens dialog:

Försäljarkvinna: "Var annars kan du hitta fyra ramar för 60 kronor..?" 
Sara: "Nej, det får va ett riktigt fynd då!" (syftandes på den bra affären jag just gjort med henne)
F: "Aaa.....alltså, jag vet inte..."

Hon var bara allmänt skum, ok? Slutade med att jag överhjärtligt önskade henne en bra dag och flög ut ur den pyttelilla affären, och hon vinkade. Möten alltså. Weird. 


Jag avslutar med en bild på ett hus som är äldre än hela USA. Som land då. 



             





   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0