dagens


Dagens fb-snackis: Snön. Några har sett den, andra inte. Vissa teorier om snöblandat regn finns också, flingor har setts i Jönköping (våga vägra "Jönnet"...). Mystiskt. Här i Bromma skiner solen, bladen på träden är rödorange och marken är....kaaaaal! Och grön. Fast det är också fint. 

Dagens tjuvlyssning: Kom tidigt, redan vid 00:15 faktiskt.
Sara S på tunnelbananen hem: Titta här, jag har ost! Nån som vill smaka?
Sara F (med avsmak i rösten): Eeeh, nee tack.... (observera att samma kvinna bara någon timma tidigare glatt berättat i detalj om obduktion på död man, men lite ost som nattamat, nehedå).
Daniel: Vadå Babybell, du skulle haft en hushållsost...

Dagens ordlek: Mount foreverest, nytt album av Adam Heldring och roligaste namnet.

Dagens musik: Rosie Thomas. Någon mer än jag som hör en läskig likhet mellan hennes "If this city never sleeps" och Kristofer Åströms musik??

Dagens blogg: Isabelle Halling McAllister Smart, snygg och kreativ.

Dagens plugg: Bestiger sakta och på osäkra ben världens högsta berg av induktion, adaption och irreducibel komplexitet. 

Dagens se-fram-emot: Torsdag då bästaste Anna tar Nonno-bilen till Stockholm och mig!!



  

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack, det var snällt sagt :) Ska kika igenom din blogg också! /Cecilia

2009-10-13 @ 13:53:47
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Bara Anna

Japp! I morgon kommer jag till storstaden! :) Rolig blogg, skriv mer!

2009-10-14 @ 18:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0