får jag lov att...


...skryta lite? Lägga ut texten, bre på, skrävla? Braaa!! För då kör jag på.

Den lille blonde killen med det långa håret har jag barnvaktat sedan han var i tvåårsåldern och bara kunde säga "hopp...plask!" åt delfinen i pekboken. Släkt har vi varit ända sedan han låg i min kusins mage. 

Och eftersom hans mamma är en av mina idoler så vore det ju häftigt om jag blev en av hans. Men för att hamna på den listan måste jag nog medverka i minst en av Star Warsfilmerna eller vara asgrym på cello. Valthorn håller inte. 

Men jag nöjer mig med att han fortfarande inte är för cool för kramar eller rundvisning i klassrummet. 

Och här kommer skrytet då: Den lille blondinen kan ses i tv-rutan under hela julen! Gå inte och koka kaffe i reklampausen, oh no! Då missar ni mitt lilla stjärnskott.    

  






Kommentarer
Postat av: Susanne

Sicken sötis :) Blivande stjärna minsann!

2009-12-17 @ 16:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0